OBS! För en bättre upplevelse, uppdatera din webbläsare. Klicka här

Ny som kund.

Här finns information till dig som precis blivit kund hos 3 och behöver hjälp att komma igång. Ställ in 3Svar, gör en nummerflytt eller lär dig mer om Mitt3.

Aktivera SIM-kort.

Har du förlängt ditt abonnemang och fått ett nytt SIM-kort måste det aktiveras. Logga in på Mitt3 och aktivera det direkt.

Läs mer

Kom igång.

Kom igång med din nya mobil med hjälp av våra guider. Här har vi samlat tips, hjälp och steg för steg-manualer.

Läs mer

Fakturan från 3.

Vi har samlat information som hjälper dig att förstå den första fakturan från 3.

Läs mer

Mitt3

På Mitt3 får du en överblick av ditt abonnemang. Här kan du se dina senaste fakturor, vilka du ringer mest & mycket mer. Mitt3 finns även som app.

Kontakta kundservice

Om du inte hittar svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss. Här hittar du våra kontaktuppgifter.