Till innehållet
Meny

Vi uppdaterar våra abonnemang.

Uppdatering av era abonnemang.

Vi uppdaterar löpande våra abonnemang för att på bästa sätt anpassa dessa till våra kunders behov. Ni får den här informationen för att ett/flera av era abonnemang kommer att uppdateras och byta namn till något av följande med de villkorsändringar som följer nedan:

3Företag 2GB
3Företag 7GB
3Företag 15GB
3Företag 35GB
3Företag 65GB
3Företag Obegränsat

  Villkorsändringen innebär att abonnemanget faktureras i förskott istället för efterskott. Vi har ändrat villkoren på ett sätt vi tror kommer passa ert företag, avseende pris och surfmängd.

Abonnemangen kommer fortsätta inkludera samtal och sms i Sverige samt surf inom EU/EES upp till abonnemangets datakvot (för 3Företag Obegränsat gäller 100 GB surf inom EU/EES).

För frågor och svar, se längre ner på sidan.

Logga in på Mitt3 för att jämföra med vad ni har idag.

q

Logga in på Mitt3.

Har ni ett Mitt3-konto sedan innan eller har en enskild firma och tillgång till Mobilt Bank-ID kan du logga in direkt och se vad ni har för abonnemang och månadskostnad idag för att på så sätt kunna jämföra hur villkorsändringen påverkar er.

Logga in på Mitt3

q

Skapa ett konto på Mitt3.

Har ni inte ett Mitt3-konto kan ni beställa inloggningsuppgifter och logga in för att kunna se vad du har för abonnemang och månadskostnad idag.

Beställ inloggningsuppgifter till Mitt3

Er faktura kommer att se annorlunda ut när vi uppdaterar villkoren.

Beloppet kommer att vara högre månaden efter förändringen och det beror på att abonnemanget/abonnemangen kommer att betalas i förskott (innevarande månad). Beloppet kommer att vara högre månaden efter förändringen och det beror på att abonnemanget/abonnemangen kommer att betalas i förskott (innevarande månad). Det betyder att ni första månaden betalar för en hel månad samt för föregående månadens dagar från det datum de nya villkoren trädde i kraft. Exempel: Om bytet av abonnemang sker den 17e, betalar ni från den 17e till den sista dagen i den månaden och hela nästkommande månad på samma faktura.

Frågor och svar.

Varför görs vårt abonnemang om?
Vi ser regelbundet över våra abonnemang och tjänster för att på bästa sätt anpassa dessa till våra kunders behov. På så sätt kan vi även ge bästa möjliga service och support.

Vad innebär abonnemanget 3Företag
Med 3Företag ringer du och smsar obegränsat inom Sverige. Dessutom kan du surfa inom Sverige och EU/EES upp till ditt abonnemangs datakvot (för 3Företag Obegränsat gäller 100 GB surf/mån inom EU/EES).

Behöver vi göra något?
Nej, förändringen sker automatiskt det datum som angivits i sms/mailet.

Hur säger vi upp ett mobilabonnemang?
Vi uppdaterar era abonnemang till något vi tror kommer passa er och ert företag bäst, men om ni inte accepterar förändringen har ni möjlighet att säga upp ert abonnemang. Ni avslutar ert abonnemang genom att kontakta vår kundservice på telefon 0771 735 311.