Till innehållet
Meny

Vi uppdaterar våra abonnemang.

Uppdatering av era abonnemang.

Vissa villkor ändras i ett/flera av era abonnemang och byter namn till 3Företag Start. Villkorsändringen innebär att abonnemanget till skillnad från tidigare endast kommer fungera inom Sverige samt att abonnemanget kommer att faktureras i förskott istället för efterskott. I övrigt kommer ert abonnemang fungera som innan.

Behöver ni ett abonnemang som kan användas utomlands? Varmt välkommen att kontakta vår kundservice på telefonnummer 0771- 735 311 så hjälper vi er att se över ert abonnemangsbehov.

För frågor och svar, se längre ner på sidan.

Logga in på Mitt3 för att jämföra med vad ni har idag.

q

Logga in på Mitt3.

Har ni ett Mitt3-konto sedan innan eller har du en enskild firma och tillgång till Mobilt Bank-ID kan du logga in direkt och se vad ni har för abonnemang och månadskostnad idag för att på så sätt kunna jämföra hur villkorsändringen påverkar er.

Logga in på Mitt3

q

Skapa ett konto på Mitt3.

Har ni inte ett Mitt3-konto kan ni beställa inloggningsuppgifter och logga in för att jämföra vad ni har för abonnemang och månadskostnader idag.

Beställ inloggningsuppgifter till Mitt3

Er faktura kommer att se annorlunda ut när vi uppdaterar villkoren.

Beloppet kommer att vara högre månaden efter förändringen och det beror på att abonnemanget/abonnemangen kommer att betalas i förskott (innevarande månad). Beloppet kommer att vara högre månaden efter förändringen och det beror på att abonnemanget/abonnemangen kommer att betalas i förskott (innevarande månad). Det betyder att ni första månaden betalar för en hel månad samt för föregående månadens dagar från det datum de nya villkoren trädde i kraft. Exempel: Om bytet av abonnemang sker den 17e, betalar ni från den 17e till den sista dagen i den månaden och hela nästkommande månad på samma faktura.

Frågor och svar.

Varför görs vårt abonnemang om?
Vi ser regelbundet över våra abonnemang och tjänster för att på bästa sätt anpassa dessa till våra kunders behov. På så sätt kan vi även ge bästa möjliga service och support.

Vad innebär 3Företag Start?
Med 3Företag Start betalar du 0,63 kr i öppningsavgift/samtal och 0,63 kr/min till alla svenska telefonnummer. 0,63 kr/SMS och surfa för 8 kr/MB (max 19 kr/dag).

Behöver vi göra något?
Nej, förändringen sker automatiskt det datum som angivits i sms/mailet.

Vad händer med våra tilläggstjänster?
De tilläggstjänster som är kopplat till ert nuvarande abonnemang kommer att finnas kvar efter villkorsförändringen.

Hur säger vi upp ett mobilabonnemang?
Vi uppdaterar era abonnemang till något vi tror kommer passa er och ert företag bäst, men om ni inte accepterar förändringen har ni möjlighet att säga upp ert abonnemang. Ni avslutar ert abonnemang genom att kontakta vår kundservice på telefon 0771 735 311.