Till innehållet
Meny

3FrontOffice
Statistik Direkt.

Behöver ditt företag se samtalsstatistik i realtid för snabba åtgärder? 3FrontOffice Statistik Direkt, en s k "wallboard" hjälper dig att ha koll på trafiktoppar för ert call center, planera bemanning och följa KPIer - allt från en och samma vy.

Intresserad av tjänsten? Ring 020-33 33 33 så berättar vi mer.

Smart webbgränssnitt för call center-lösning.

Oavsett om ni jobbar med support eller försäljning över telefon får ni enkel uppföljning och målmätning med 3FrontOffice Statistik Direkt. Det webbanpassade gränssnittet passar perfekt för TV-skärmar t ex i ett call center, datorer, surfplattor och såklart direkt i din smartphone.

Koll på samtal, agenter och köer.

Vi strävar precis som våra kunder efter att förbättra kundupplevelsen i alla kontakter med oss. Därför är det självklart att 3FrontOffice Statistik Direkt har all viktig information för att hålla koll på agenter, köer och servicenivå till kunder. T ex samtal i kö, agenter tillgängliga för samtal, kötider, tappade samtal m m.

Funktioner.

  • Kö- och agentstatistik i realtid
  • Visning av t ex antal samtal i kö, lediga agenter, kötider m m
  • Se inkommande trafik i realtid och historik för bemanning och snabba åtgärder
  • Anpassningsbart webbgränssnitt för digitala skärmar, t ex ställ in storlek på KPIer, färglarm vid tröskelvärden, o s v
  • Välj ett eller flera nummer på samma sida
  • Logga in och ut agenter
  • Visa Statistik Direkt-sidan på obegränsat antal skärmar

Systemkrav.

  • 3FrontOffice L
  • ACD Premium och Telefonistnummer (inte ACD Light)

3FrontOffice jämförelseguide.

Vilken växellösning passar ditt företag?

Prisexempel.

Från 200 kr/mån/företag för att visa fem olika nummer i växeln.