Till innehållet
Meny

3Växel Statistik Dashboard.

Skräddarsydd statistiksida - alltid uppdaterad

  • Nu lanserar vi funktionen Dashboard som ingår i Statistik Bas och Plus
  • En webbsida för olika skärmar som ger koll på viktigaste statistik och KPIer för företagets telefoni och service
  • Företaget skräddarsyr själv vad som ska visas
  • Valfritt antal s k widgets (moduler) på sidan visar olika värden
  • T ex antal utgående samtal idag, % besvarat, o s v
  • Informationen uppdateras löpande ca 10-15 min efter att ett samtal har avslutats
  • Värden för alla nummer/ användare kan vara med
  • Skapa en eller flera dashboards
  • Den dator som visar en dashboard måste ha ett konto i Statistik Bas eller i Statistik Plus. I dagsläget går det inte att skicka ut publika dashboardlänkar
  • Efter att ha loggat in i 3Växel Statistik så hittar man dashboard-funktionen i toppmenyn

 

Läs mer i 3Växel-guiden för 3Växel Statistik Dashboard

 

Exempel 1: Utgående samtal från säljavdelningen


  • Dashboard som visar dagens utgående samtal från säljavdelningen med fyra olika widgets
  • Namn på dashboarden
  • Ikon som visar totalt antal utgående samtal idag
  • Ikon som visar totalt antal besvarade samtal idag
  • Callboard-tabell med utgående samtal per säljare idag

 

Exempel 2: Inkommande samtal till Support-numret


  • Dashboard som visar inkommande samtal under veckan till svarsgruppen Support med fyra olika widgets
  • Namn på dashboarden
  • Ikon som visar totalt antal inkommande samtal i veckan
  • ”Hastighetsmätare” som visar andel besvarade samtal i veckan
  • Callboard-tabell med inkommande samtal per agent