Till innehållet
Meny

Samtals-ID i mobilappen.

  • Gå in i 3FrontOffice-appen i mobilen
  • Gå till huvudmenyn och välj Min profil
  • Välj Samtals-ID
  • Kontrollera att rätt nummer är markerat som Samtals-ID - det är det numret som visas när du ringer dina samtal
  • Om du vill ändra Samtals-ID så markerar du ett annat nummer och klickar på Klar

Du kan välja Samtals-ID bland följande nummer:

- Mobilt nummer
- Fast nummer (Arbete) om du har det
- Nummer för alla svarsgrupper ACD Light som du är medlem i
- Nummer för alla svarsgrupper ACD Premium som du är medlem i
- Nummer för alla Telefonistnummer som du är medlem i
- Ett växelnummer (välj ett valfritt nummer i växeln, t ex ett IVR-nummer, som ställs in av admin)
- Dolt nummer – då visas inte ditt nummer

Dolt nummer.

Om du vill ringa med dolt nummer deaktiverar du Samtals-ID genom att klicka på Visa mitt Samtals-ID och klickar på Klar.

Inställningen gäller alla dina enheter.

Om du har flera enheter anslutna till ditt abonnemang, t ex mobil, softphone och bordstelefon så gäller inställningen för Samtals-ID för alla dina enheter.

Guide.

3FrontOffice Samtals-ID i appen (.pdf)

Tillbaka