Till innehållet
Meny

Mobiltelefoni.

Surfinställningar.

När du får din mobil från 3 är inställningarna redan ifyllda, men skulle du av någon anledning förlora inställningarna eller om du får problem att skicka MMS eller surfa så kan du återställa dem manuellt.

Inställningar för surf & MMS

Felsök.

Om du har problem med din täckning, ta emot samtal eller inte kan skicka och ta emot e-post ger vid dig några tips på vad du kan göra.

Felsök din mobil

Aktivera ditt SIM-kort.

Har du förlängt ditt abonnemang och fått ett nytt SIM-kort måste det aktiveras. Logga in på Mitt3 och aktivera det direkt.

Aktivera SIM-kort

Lås upp din produkt.

De flesta av våra  mobiler, modem och routrar är låsta till vårt nät. Här får du information om hur du går till väga om du vill låsa upp produkten.

Uppdatera mjukvara.

Behöver din mobil uppdateras? Här får du tips på hur du går till väga för att få den senaste mjukvaran.

Överföra kontakter.

När man byter mobil kan man behöva flytta över kontakterna. Här får du tips på hur man gör.

Spärra din telefon.

För att spärra ditt abonnemang och din telefon måste du ringa in till oss. Du kan kan nå oss dygnet runt.
Privatkund: 0771- 735 300
Företagskund: 0771-735 311

Vad räcker surfen till?

Vad räcker data mängden i abonnemanget till egentligen? Här förklarar vi hur det funkar.

Bordstelefoner.

Handböcker med information om istallation, samtalsfunktioner, inställningar och mycket mer.