Familjeabonnemang
Översikt
Extra användare
0
kr/månMinsta totalkostnad 0 kr.
Vill du prata med oss? Ring 0735 300 630
Vanliga frågor om Familjeabonnemang
Vad ingår i ett familjeabonnemang?
Samla vem du vill i vårt Familjeabonnemang! Du kan lägga till upp till 5 personer som delar på surfen från huvudabonnemanget.
- Alla får eget nummer där samtal och sms ingår
- Alla extra användare läggs på samma faktura
- 5G ingår i alla våra mobilabonnemang
- Alla får samma hastighet som huvudabonnemanget
Hur fördelas surfen i ett familjeabonnemang?
I ett familjeabonnemang delar alla på surfen från huvudabonnemanget.
- Har du 5 GB eller 20 GB surf/mån i huvudabonnemanget, är det först till kvarn att använda surfen
- Har du obegränsad surf i huvudabonnemanget, gäller max 100 GB i månaden per extra person eller uppkoppling
Hur många personer kan jag lägga till?
Du kan lägga till upp till fem extra användare sammanlagt i ditt Familjeabonnemang.
Vilka kan ingå i ett familjeabonnemang?
- Lägg till vem som helst i ditt familjeabonnemang; inga begränsningar på relation eller boende
- Inkludera personer utanför din direkta familj, såsom sambos, farmödrar eller barnens lärare
- Adressen ni bor på spelar ingen roll för oss
Hur lägger jag till en mobil i ett familjeabonnemang?
Att lägga till en mobil i ett familjeabonnemang skiljer sig inte från att lägga till en mobil på ett vanligt abonnemang.
- Välj mobil, bocka i "Fortsätt med mitt nummer från Tre" och sedan "Endast mobil" en bit ner på sidan under "Abonnemang".
- Välj delbetalningsperiod, gå vidare och ange sedan numret till antingen huvudabonnemanget eller till den extra användaren som ska ha mobilen.
En delbetalning är inte kopplad till ett specifikt nummer, utan hamnar på huvudabonnemangets personnummer. Varje personnummer kan som mest ha fem delbetalningar, förutsatt att du blir godkänd i Tres kreditprövning.