Anpassa abonnemang
Byt in din gamla mobil
Få rabatt på abonnemanget när du lämnar in din gamla mobil. Fraktfritt, säkert och bra för miljön!
Översikt
- Doro 586122,50 kr/månSvart, 128MBDelbetalning 48 mån
- Abonnemang199 kr/mån3Flexibel 5GBBindningstid 24 månSIM-kort ingår
- Rabatt−30 kr/mån
- Månad 1-24191,50 kr/mån
- Doro 586122,50 kr/mån
- Abonnemang199 kr/mån
- Bindningstid 24 mån
- Rabatt−30 kr/mån
- Månad 25-48191,50 kr/mån
- Doro 586122,50 kr/mån
- Abonnemang199 kr/mån
- Rabatt−30 kr/mån
- Därefter199 kr/mån
- Abonnemang199 kr/mån
Doro 5861
Om Doro 5861 och köpinformation
Varför Doro 5861?
5 fördelar
- Stora fysiska knappar och lättläst display
- Extra högt och tydligt ljud för att inte missa samtal
- Kompatibel med hörapparater
- Ordentligt separerade knappar för enkel textning
- Hög kontrast för att det ska vara lättare att läsa på skärmen
Stora fysiska knappar och lättläst display
Doro 5861 är utformad med enkelhet i åtanke, med stora fysiska knappar och en lättläst display. Det gör mobilen lättanvänd för alla, oavsett teknisk erfarenhet.
Extra högt och tydligt ljud för att inte missa samtal
För att säkerställa att du inte missar några samtal har Doro 5861 extra högt och tydligt ljud som standardinställning. Det ger en pålitlig kommunikationsupplevelse.
Kompatibel med hörapparater
Doro 5861 är kompatibel med hörapparater, vilket ger extra stöd för användare med hörselnedsättning. Detta gör samtal och meddelanden tydliga och lättförståeliga.
Ordentligt separerade knappar för enkel textning
De ordentligt separerade knapparna på Doro 5861 gör det enkelt att skriva, även för de som inte är så vana vid att skicka sms. Detta främjar bekväm textning och användarvänlighet.
Hög kontrast för att det ska vara lättare att läsa på skärmen
Den 2,4-tums högkontrastskärmen på Doro 5861 gör det enkelt att läsa och se innehållet på displayen. Klara och tydliga visuella element främjar enkel användning.
Doro 5861 erbjuder tydliga menyer och ett extra stort gränssnitt, vilket gör det enkelt att navigera genom funktioner och inställningar. Användarupplevelsen är intuitiv och anpassad för bekvämt användande.
Specifikation
Leverans, retur och betalning
Leverans till postombud
- Inom 24 timmar efter köp kan du följa din beställning genom att logga in på Mitt3
- Fri frakt till utlämningsstället närmast din folkbokföringsadress
- I PostNords app kan du byta utlämningsställe
- Du som beställer behöver legitimera dig när du tar emot paketet
Budbee hemleverans och Budbee Box
- När du fyller i ditt postnummer vid en beställning ser du om du kan få hemleverans med Budbee
- I Budbee-appen finns det även möjlighet att välja leverans till Budbee Box
- Om du inte ser ditt postnummer kan du istället välja leverans med PostNord
Retur
- Om du ångrar ditt köp har du 14 dagars ångerrätt från det att du mottog varan, alternativt vid avtal om enbart köp av tjänst, 14 dagar från den dag då avtalet ingicks
- För att ångra ditt köp ska du i första hand kontakta kundservice
- Du kan även fylla i och skicka in följande blankett för ånger via mejl eller vanlig post
Faktura och betalning
- Du börjar betala först när du sätter i SIM-kortet i mobilen och börjar använda abonnemanget (dock senast efter 30 dagar)
- De dagar som då är kvar i månaden samt nästkommande månad hamnar på din första faktura
- På Mitt3 kan du ansöka om autogiro. Du kan även välja att betala med e-faktura eller att få fakturan till Kivra
- Budbee hemleverans kostar 19 kronor och läggs till på din nästa faktura från Tre