Doro 8110
Doro 8110 är en lättanvänd och senioranpassad mobil med stora ikoner och skarp färgskärm.
- Trippelkamera för fina foton
- Trygghetsknapp
- Stöd för hörslingor
- Ingen bindningstid
- 5G
- 5 GB surf/mån i Sverige
- Surfa i 30 länder
Översikt
- Doro 811066,67 kr/månGrafit, 32GBDelbetalning 36 mån
- Abonnemang199 kr/mån3Flexibel 5GB
- Rabatt−30 kr/mån
- Månad 1-36235,67 kr/mån
- Doro 811066,67 kr/mån
- Abonnemang199 kr/mån
- Rabatt−30 kr/mån
- Därefter199 kr/mån
- Abonnemang199 kr/mån

Doro 8110
med 36 månader delbetalning
Om Doro 8110 och köpinformation
Varför Doro 8110?
Doro 8110 är en lättanvänd och senioranpassad mobil med stora ikoner och skarp färgskärm. Förutom att ringa och skicka meddelanden kan du fota och filma med den fantastiska trippelkameran. Passar dig som letar efter en enkel mobil. Laddstativ ingår!
Varför välja Doro 8110?
Trygghetsknapp som gör det enkelt att ringa upp en anhörig med bara ett knapptryck. Doro 8110 har också stöd för direktuppkoppling med hörapparater.
Förutom samtal och meddelanden har Doro 7011 stöd för e-post och WiFi (trådlöst internet), vilket gör att du kan dela bilder och video-klipp med familj och vänner via Facebook eller WhatsApp. Du kan även surfa på internet.
Med Teamviewer kan en familjemedlem fjärrstyra din Doro 8110 för att t ex. hjälpa till att lägga till kontakter och ändra inställningar för mobilen.
Specifikation
- Mått
- 156 x 72,99 x 9,2 mm
- Vikt
- 167 g
- Batteri
- 3000 mAh
- Trådlös laddning
- Nej
- Omvänd trådlös laddning
- Nej
- Skärmtyp
- LED
- Skärmstorlek
- 6,1 tum
- Skärmupplösning
- 1560x720
- Operatörslåst
- Nej
- Främre kamera
- 5 MP
- Bakre kamera
- 13 + 2 + 2 MP
- Operativsystem
- Android GO
- SIM-kort
- 1) nano (4ff)
- Lagringsutrymme
- 32GB
- Plats för minneskort
- Ja, upp till 128GB
- Bluetooth
- Bluetooth 4.2
- NFC
- Ja
- Nätverkstyp
- 3G, 4G
- Vattentålig
- IP54
- Hörlursuttag
- 3,5 mm
- WiFi-Samtal
- Ja
- Processor
- Unisoc SC9863
- I förpackningen
- charging cradle
Leverans, retur och betalning
Leverans till postombud
- Inom 24 timmar efter köp kan du följa din beställning genom att logga in på Mitt3
- Fri frakt till utlämningsstället närmast din folkbokföringsadress
- I PostNords app kan du byta utlämningsställe
- Du som beställer behöver legitimera dig när du tar emot paketet
Budbee hemleverans och Budbee Box
- När du fyller i ditt postnummer vid en beställning ser du om du kan få hemleverans med Budbee
- I Budbee-appen finns det även möjlighet att välja leverans till Budbee Box
- Om du inte ser ditt postnummer kan du istället välja leverans med PostNord
Retur
- Om du ångrar ditt köp har du 14 dagars ångerrätt från det att du mottog varan, alternativt vid avtal om enbart köp av tjänst, 14 dagar från den dag då avtalet ingicks
- För att ångra ditt köp ska du i första hand kontakta kundservice
- Du kan även fylla i och skicka in följande blankett för ånger via mejl eller vanlig post
Faktura och betalning
- Du börjar betala först när du sätter i SIM-kortet i mobilen och börjar använda abonnemanget (dock senast efter 30 dagar)
- De dagar som då är kvar i månaden samt nästkommande månad hamnar på din första faktura
- På Mitt3 kan du ansöka om autogiro. Du kan även välja att betala med e-faktura eller att få fakturan till Kivra
- Budbee hemleverans kostar 19 kronor och läggs till på din nästa faktura från Tre