Gå till innehållet

Mitt3 - Hitta allt på ett ställe

Logga in
Kvinna som gör yoga på en matta med en katt i närheten.

Ha koll på dina kostnader

Se hur mycket du har ringt, messat och surfat för senaste tiden

Betala dina fakturor

Skaffa autogiro eller betala via Swish, internetbanken eller med kort

Hantera dina tjänster

Följ dina beställningar och lägg till extra surf

Mitt3-appen

Ladda ner Mitt3-appen så får du full koll på alla dina tjänster var du än är.

App Store

Hämta i App Store

Hämta i App Store

Vanliga frågor

Flytta nummer från annan operatör till Tre

Klicka här för att beställa en nummerflytt inne på Mitt3.

Bra att tänka på

  • Bindningstiden hos den tidigare operatören behöver vara avslutad
  • Alla fakturor kopplade till numret måste vara betalda
  • Numret får ej tillhöra en företagsserie
Är du förvaltare?

För att beställa en nummerflytt använder du denna.

Vårt mobilabonnemang 3Flexibel har ingen bindningstid, har du ett äldre abonnemang eller bredband hittar du din bindningstid på Mitt3.

Se bindningstid & Uppsägningstid på Mitt3

  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj abonnemang och gå vidare till Abonnemangsdetaljer längst ned
  3. I rutan Uppgifter hittar du bindningstid och uppsägningstid

Beställ SIM-kort på Mitt3

Att beställa nytt SIM-kort till ditt abonnemang kostar inget extra.

  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj abonnemang
  3. Klicka på Abonnemangsdetaljer
  4. Klicka på Beställ nytt SIM-kort

Simsalabim, nu har du beställt ett nytt SIM!

Har du inte tillgång till Mitt3 kan du beställa ett nytt SIM-kort via vår kundservice eller i någon av våra 3Butiker

Aktivera SIM-kort på Mitt3

  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj abonnemang och gå vidare till Abonnemangsdetaljer längst ned
  3. Fyll i ditt nya SIM-kortsnummer (ett 19-siffrigt nummer som du hittar på baksidan av SIM-kortet)

Klart!

Är ditt SIM-kort spärrat? Då behöver du ringa in till oss för att öppna upp det igen.

Trevligt att du tänker på miljön och har kvar din gamla iPhone. BankID via Mitt3-appen för iOS fungerar bäst om du har en iPhone XS/XR eller senare med den senaste iOS-versionen. Mitt3 kan även nås via www.tre.se/mitt3 i din mobila webbläsare. Där fungerar BankID med äldre iPhone-modeller.