Ditt abonnemang.

M

Lås upp din produkt.

Det flesta av våra mobiler, modem och routrar är låsta till vårt nät. Om du vill låsa upp din produkt hittar du information här.

Läs mer

K

Överlåt abonnemang.

Om du inte längre har behov av ditt abonnemang kan du överlåta ditt abonnemang till någon annan.

Läs mer

Y

Nummerflytt.

Om du avslutat ditt abonnemang hos oss kan du ta med dig ditt gamla nummer till din nya operatör.

Läs mer

q

Förnya ditt abonnemang

Är du i behov av en ny mobil? Eller vill du bara ändra den abonnemangsform som du har idag?

Läs mer

2

Avsluta abonnemang.

Om du önskar att avsluta ditt abonnemang kan du kontakta vår Kundservice så hjälper vi dig.

Läs mer

C

Borttappad eller stulen mobil.

Om du har tappat bort eller blivit bestulen på din mobil rekommenderar vi att du spärrar abonnemanget och telefonens IMEI-nummer.

Läs mer