Till innehållet
Meny

Förnya ditt abonnemang.

Vill du ha en ny mobil? Eller vill du bara ändra det abonnemang som du har idag? 

Förnya med ny mobil.

Om du har ett abonnemang hos oss med mindre än 3 månaders bindningstid kvar kan du förnya det med 24 månaders bindningstid och på så vis skaffa en ny mobil. Du behåller samma nummer men avtalet uppdateras. Logga in på Mitt3 för att se när du tidigast kan förlänga.

Bara abonnemangsbyte.

Om du inte behöver en ny mobil, men vill byta upp ditt abonnemang, kan du göra det när som helst under bindningstiden. Om du väljer att byta abonnemangsform kommer du behålla samma bindningstid som innan. Eventuell tilläggskostnad för den mobil du redan har kommer att vara oförändrad om du byter abonnemang. Har du ingen bindningstid kvar kan du byta till valfritt abonnemang. Kontakta oss för abonnemangsbyte.

Kan jag byta till billigare?

För att byta till ett billigare abonnemang än det du har i dag behöver bindningstiden på ditt abonnemang ha gått ut. När bindningstiden har gått ut kan du byta till ett lägre/billigare abonnemang. Finns det fortfarande bindningstid kvar kan du endast byta till ett högre abonnemang än det du har i dagsläget. Kontakta oss för abonnemangsbyte.

Tillbaka till ditt abonnemang

Behöver du mer hjälp?

Lämna ett meddelande i 3Community med en tydlig beskrivning av det du vill ha hjälp med. Vårt team och entusiastiska kunder hos Tre hjälper dig gärna, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Välkommen in.

Till forumet