Till innehållet
Meny

Spärra ditt abonnemang.

Om din mobil har försvunnit eller blivit stulen kan du spärra ditt abonnemang. Ring 0735-300 399 och följ instruktionerna för att förhindra att någon annan använder ditt abonnemang.

Spärra telefonens IMEI-nummer.

För att förhindra att mobilen används med ett annat SIM-kort behöver du spärra mobilens IMEI-nummer. Detta hjälper Kundservice dig med, ring 0771-735 300 eller 300 från en 3mobil.

Har du 3Försäkring eller 3Försäkring Express?

Om du har en försäkring behöver du göra en skadeanmälan samt en förlustanmälan via Polisen.

  1. Gör en skadeanmälan via 3Försäkring eller 3Försäkring Express
  2. Följ instruktionerna
  3. Gör en polisanmälan om din mobil blivit stulen eller tappats bort

Tillbaka till Ditt abonnemang

Behöver du mer hjälp?

Lämna ett meddelande i 3Community med en tydlig beskrivning av det du vill ha hjälp med. Vårt team och entusiastiska kunder hos Tre hjälper dig gärna, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Välkommen in.

Till forumet