Gå till innehållet

Abonnemanget är bundet

Din nummerflytt kan inte genomföras för att abonnemanget som numret tillhör har bindningstid kvar hos din gamla operatör.

Gör så här:

  1. Kontakta din gamla operatör för att öppna upp numret för nummerflytt och få information om eventuella kostnader
  2. Logga in på Mitt3, klicka på Abonnemang och välj sedan Abonnemangsdetaljer och tryck på Flytta nummer till tre. Fyll i det nummer som du önskar flytta och tryck på Flytta nummer.
  3. Ett SMS med datum och tid för flytten skickas både till ditt tillfälliga 3Nummer och det nummer du vill flytta in till oss

Åtgärdar du inte detta finns det en risk att du får onödiga kostnader från din gamla operatör.

Kontakta support

Kontaktuppgifter till kundservice och svar på vanliga frågor.

3Företag support

Kontaktuppgifter till 3Företags kundservice och svar på vanliga frågor.