Till innehållet
Meny

Stöld, förlust eller skada? Vi hjälper dig.

Vilken försäkring har du?

Vi har flera försäkringar och för att din förlust- eller skadeanmälan ska gå igenom behöver du göra den hos rätt försäkringsbolag. Du kan se vilken försäkring du har på Mitt3, din faktura eller ditt avtal.

Jag vill ha mer hjälp

p

Jag har
en försäkring.

Då behöver du göra en förlust- eller skadeanmälan via din försäkringspartner.

Gör skadeanmälan

B

Jag har
ingen försäkring.

Oavsett om du har garantitid kvar eller inte hjälper vi gärna till med din reparation.

Läs mer

B

Jag vill försäkra min produkt.

Du kan lägga till vår försäkring 3Trygg vid köptillfället eller upp till tre månader senare genom att visa upp din oskadade produkt i en 3Butik.

Mer om 3Trygg