Till innehållet
Meny

Modem.

Villkor efter upplåsning.

Om du låser upp din 3Mobil ansvar 3 inte längre för support på telefonens funktioner och prestanda. Skulle problem uppstå efter upplåsningen hänvisar vi dig till tillverkaren av telefonen.

Tänk på.

Du har endast tre försök på dig att skriva in din operatörskod. Om koden inte fungerar efter andra försöket, vänligen kontakta Kundservice på 0771-735 300 så hjälper vi dig.

Huawei E3276, E353, E3351 & E3272.

  1. Sätt in den nya operatörens SIM-kort i produkten.
  2. Öppna enhetens webbgränssnitt - http://192.168.1.1
  3. Knappa sedan in följande kod: «opkod»

Huawei med Mobile Partner.

Produkter:

  • Huawei E220
  • Huawei E1550
  • Huawei E169
  • Huawei E180
  • Huawei E122
  • Huawei E173
  • Huawei E1820/E182E
  • Huawei E367
  • Huawei E372

Instruktioner.

  1. Sätt in den nya operatörens SIM-kort i modemet.
  2. Öppna eller installera anslutningshanteraren "Mobile Partner"
  3. Knappa sedan in följande kod: «opkod»

ZTE MF880.

  1. Sätt in den nya operatörens SIM-kort i modemet.
  2. Öppna eller installera anslutningshanteraren "Connect Manager"
  3. Knappa sedan in följande kod: «opkod»