Till innehållet
Meny

Villkor.

Vid reparation eller mjukvaruuppdatering blir sparad information raderad. Hi3G Access AB (Tre) ansvarar inte för att kundens personliga information, filer på egen hand applicerade produkter så som skärmskydd eller liknande finns kvar efter reparation. Spara därför din information innan reparationen. Läs hur du går tillväga i din produkts manual.

Reparationen utförs av Mobylife Ljungby AB, av telefontillverkaren utsedd till serviceverkstad och ett från Hi3G Access AB fristående företag.

Alla reparationer sker mot kortbetalning i butik eller mot faktura. För inlämnad produkt ansvaras högst tre månader från det att produkten återkommit till butik för utlämning. När tre månader har passerat kan du inte ställa krav på Hi3G Access AB beträffande din produkt. Hi3G Access AB har då rätt att sälja produkten vidare enligt lagen om rätt för näringsidkare att sälja gods som ej avhämtats.

Kostnader för reparationer.

Gäller alla tillverkare undantaget Apple iPhone och vissa mobiler med större display än 3,5 tum, där kostnadsförslag för ej garantireparation kommuniceras från verkstad.