Vi jobbar på 3.

Lojalitet.

Jag jobbar på Lojalitetsavdelningen med ansvaret för riktade kampanjer och proaktiv kundkommunikation, 3s faktura, kundsegmentering och kundinsikt. Jag och mitt team arbetar nära kanalerna som möter kund och andra funktioner som Finans, Produkt, Marknad och IT i olika processer och projekt. Våra mål är att öka kundnöjdheten, antalet kunder som rekommenderar 3, det totala värdet på vår kundbas samt minska kundtappet.

Stina Fritz - Chef Lojalitet.

"Det bästa med 3 är kraften i vår kultur och den energi och kreativitet som skapas i samarbeten mellan individer och avdelningar."

Business Analyst.

I work as a Business Analyst at 3. As a BA I'm basically taking the requirements from business and convert it in to a solution in our IT systems. Everyday at 9 we start with a meeting. Since we are working very agile in the IT department, we take this time to go through the tasks for today.

Vijayavani Vijayakumar - Business Analyst.

"I like to spend most of my free time with my family. Take my son out for a walk, a run or maybe picnic in the park."

Vill du jobba med oss?

Känner du att du skulle passa perfekt in i gänget? Kanske trimma våra IT-system med Vijayavani eller driva kunddialogen framåt tillsammans med Stina? Kolla in alla lediga jobb.

Lediga jobb

Nät.

Jag är ansvarig för nätavdelningen här på 3. Vi planerar, tar hand om nätet, söker bygglov och gör de ritningar som behövs för att få upp master. Jag brukar säga att det är våra kunder jag tar hand om eftersom det är dem som använder nätet. Jag gillar att jobba med mobiltelefoni eftersom vi jobbar nära kunden och ur ett tekniskt perspektiv är det väldigt komplicerat. När vi tittar på vår snabbt utvecklande bransch så har det hänt massor för våra kunder. Plus att det hänt otroligt mycket på 3. Det är därför jag har valt att vara kvar i över tio år.

Maria Jonsson - Nätchef.

"När jag lämnar jobbet en fredag så älskar jag att komma ut och springa."

Lön.

På lön är vi tre stycken i ett team där vi har delat upp organisationen mellan oss. Jag har hand om Digitala kanaler och kundservice. Det är jag som räknar på lön, semestrar och kvartalsbonusar m.m. En typisk dag är svår att beskriva eftersom det är väldigt varierande. Kortfattat kan jag säga att jag stöttar cheferna och ser till att allt blir rätt för de nyanställda.

Josefin Lindbladh - Lönespecialist.

"Jag fick en smärre chock när jag började här, det är helt galet på 3, på ett positivt sätt. En av mina första dagar var det dags för julfest."