3Växel
Få svar direkt
Hur ändrar jag öppettider i 3Växel?
Logga in på 3Växel-webben som administratör. Där kan du enkelt ändra välkomstmeddelande och öppettider på sidan för våra växelguider.
Hur kopplar jag vidare mitt telefonnummer i 3Växel-appen?
Låt oss guida dig hur du vidarekopplar ditt nummer t.ex. en kollega eller ett annat nummer.
Hur kommer jag igång med Softphone?
Systemkrav För att 3Växel ska fungera optimalt med nätverk och hårdvaror behöver systemkraven vara uppfyllda.
Softphone Senaste version: 5.6.2 Vi rekommenderar att du uppgraderar till senaste version för att få full funktionalitet. Kontrollera din egen softphoneversion genom att gå in i toppmenyn på "Hjälp" och sen "Om".
Så här installerar du 3Växel Softphone
MSI-filer laddas ner av ditt företags it-avdelning för att installera programvaror på nätverket för användare som saknar behörighet att göra det själva.
Hur ställer jag in vidarekoppling för svarsgrupp?
Om en svarsgrupp inte hinner svara kan ni ställa in så att samtal vidarekopplas till ett annat nummer.
Hur lägger jag till och tar bort användare?
Firmatecknare eller fullmaktstagare behöver kontakta Kundservice för att kunna lägga till eller ta bort användare i 3Växel.
För att administrera en befintlig användare så kan en växeladministratör göra det via växelgränssnittet eller följa guiderna här.