Gå till innehållet
en kvinna sitter på ett bord med en surfplatta i knät

Support för företag

Få svar direkt

Vi har skapat en guide som gör det enklare att förstå din faktura. Du hittar din faktura här

Självklart kan du få din faktura via mejl. Skriv i vår chatt så hjälper Trelin dig. Om du vill få fram en fakturakopia i PDF-format så finns det på Mitt3.

Du kan enkelt och kostnadsfritt överlåta på Mitt3, både du och den nya ägaren signerar med BankID. Läs mer om överlåtelser

  • Firmatecknare har rättighet att administrera företagets abonnemang och tjänster
  • En firmatecknare kan utse en administratör med hjälp av en fullmakt. Firmatecknaren väljer vilka ärenden administratören får administrera

Numret flyttas ca 5-6 arbetsdagar efter att du har satt i ditt nya SIM-kort.

Vanliga anledningar till att ett nummer inte kan flyttas:

  • Abonnemanget som numret tillhör har bindningstid kvar
  • Numret står på en annan person eller ett annat företag
  • En numerflytt har beställts från ett privatabonnemang hos Tre

Kontakta din gamla operatör för att se om numret kan flyttas. Kontakta sen oss så hjälper vi dig vidare!

Behöver du hjälp?