Gå till innehållet

Familjeabonnemang

Trillingar sitter i baksätet på en raggarbil

Lägg till extra användare för 129 kr/mån

  • Varje person ringer och smsar fritt från eget nummer
  • Ni delar på surfen från ditt abonnemang (max 100 GB/mån per extra användare)
Läs mer om extra användare

Översikt

    Extra användare

    0
    kr/mån
    Minsta totalkostnad 0 kr.
    Vill du prata med oss? Ring 0735 300 630

    Vanliga frågor om Familjeabonnemang

    Samla vem du vill i vårt familjeabonnemang! Du kan lägga till upp till 5 personer som delar på surfen från huvudabonnemanget.

    • Ingen bindningstid, 30 dagars uppsägningstid
    • Alla får eget nummer där samtal och sms ingår
    • 5G ingår i alla våra mobilabonnemang
    • Alla får samma hastighet som huvudabonnemanget
    • En faktura för allt – enkel och överskådlig. Läs mer om hur du tyder fakturan

    Att lägga till en mobil i ett familjeabonnemang skiljer sig inte från att lägga till en mobil på ett vanligt abonnemang.

    1. Välj mobil, bocka i "Fortsätt med mitt nummer från Tre" och sedan "Endast mobil" en bit ner på sidan under "Abonnemang".
    2. Välj delbetalningsperiod, gå vidare och ange sedan numret till antingen huvudabonnemanget eller till den extra användaren som ska ha mobilen.

    En delbetalning är inte kopplad till ett specifikt nummer, utan hamnar på huvudabonnemangets personnummer. Varje personnummer kan som mest ha fem delbetalningar, förutsatt att du blir godkänd i Tres kreditprövning.

    Nej det har du inte, du har en uppsägningstid på 30 dagar.

    • Lägg till vem som helst i ditt familjeabonnemang; inga begränsningar på relation eller boende
    • Inkludera personer utanför din direkta familj, såsom sambos, farmödrar eller barnens lärare
    • Adressen ni bor på spelar ingen roll för oss

    Ja, det är möjligt att flytta ett nummer från en annan operatör till en extra användare hos oss. Det görs via Mitt3.

    1. Logga in med dina uppgifter, klicka på "Abonnemang" och välj sedan det abonnemang som numret ska flyttas till. Scrolla ner och klicka på "Nummerflytt och nummervisning"

    2. Fyll i det nummer som ska flyttas till oss, välj om numret ska va synligt för nummerupplysningen och klicka sedan på "Flytta nummer till Tre"

    En nummerflytt tar några dagar att genomföra. Fram tills att flytten är genomförd använder du det nummer som vi tilldelat abonnemanget. Läs mer om nummerflytt.