Gå till innehållet

Support

Hur kan vi hjälpa dig

Frågor om att handla, leverans & retur.

Privatkund

Surfa in för att se alla erbjudanden.

Företagskund

Surfa in för att se alla erbjudanden.

Hjälp att handla?

Ring oss på 0735 300 630 så hjälper vi dig att handla. Du kan såklart även handla direkt på hemsidan.

Undrar du status på din nya beställning?

Inom 24 timmar från köp kan du följa din beställning genom att logga in med mobilt BankID eller e-post på Mitt3.

Om du har fler frågor kring ditt köp kan du kontakta vår kundservice eller besöka oss i en av våra butiker

Undrar du över ditt avtal?

Du hittar ditt avtal, dina fakturor och kan se över ditt abonnemang på Mitt3. Tänk på att du behöver logga in med din e-postadress som användarnamn för att se ditt avtal på Mitt3.

Om din fråga gäller tillbehör köpta via: Tre.se - Kontakta vår samarbetspartner 3Butik eller telefon - Kontakta vår kundservice eller besök oss i en av våra butiker.

Vid distansköp (tre.se) har du som privatkund/enskild firma 14 dagars ångerrätt som räknas från att du mottagit din beställning. Har du tecknat ditt avtal i en 3Butik har du ingen ångerrätt.

Om du vill ångra ett köp du gjort på tre.se kontaktar du kundservice. Vid ånger kan du även använda denna ångerblankett som du sedan behöver skicka in till oss via e-post eller vanlig post.

Tillbehör köpta på Tre.se

Vill du lämna tillbaka ett tillbehör som du köpte på Tre.se - Kontakta vår samarbetspartner.

Mer information om ångerrätt

För att reklamera en produkt kan du antingen ringa till vår kundservice eller besöka din närmsta 3Butik. Till butikslistan.

Läs mer om reklamation.

Tillbehör köpta på Tre.se Gäller det ett tillbehör som du köpte på Tre.se - Kontakta vår samarbetspartner

Du som inte är kund väljer om du vill flytta ditt nuvarande nummer i samband med att du gör din beställning. Om du tecknat ett nytt abonnemang men glömt att bocka i "nummerflytt" kan du beställa det i efterhand.

Du behöver då bara vänta på att SIM-kortet från Tre skickas hem - sen kan du göra en nummerflytt via Mitt3.

Gör så här:
  1. Logga in på Mitt3 och välj fliken "Abonnemang"
  2. Välj abonnemanget som du vill flytta numret till
  3. Under rubriken "Inställningar" väljer du "Nummerflytt och nummervisning"

Fyll i numret som du önskar flytta och bekräfta genom att klicka på "Flytta nummer till Tre".

En nummerflytt tar ca 5-6 arbetsdagar.

Att tänka på innan nummerflytt:
  • Bindningstiden hos din tidigare operatör behöver vara avslutad
  • Abonnemanget hos din tidigare operatör behöver stå i ditt namn
  • Kontantkort hos din tidigare operatör behöver vara registrerat på ditt namn

Kontakta oss