Gå till innehållet

Abonnemang.

Mobilabonnemang utan bindnignstid.

3Flexibel 5GB

Välj antal extra användare

99 kr/mån per extra användare

Varje användare får ett eget nummer där samtal och SMS/MMS ingår. Tillsammans delar ni på surfen från huvudabonnemanget. Du kan lägga till upp till fem extra användare.

Vanliga frågor

Du kan enkelt se din bindningstid på Mitt3

  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj ditt abonnemang och gå vidare till ”Abonnemangsdetaljer”
  3. I rutan ”Uppgifter” hittar du bindningstid och uppsägningstid

Du kan även se din bindningstid i Mitt3-appen

Uppsägningstid Som privatkund har du en till tre månaders uppsägningstid från det datum du väljer att avsluta ditt abonnemang. Du hittar din uppsägningstid på ditt kontrakt. Som företagskund har du en eller tre månaders uppsägningstid beroende på abonnemangsform och när avtalet tecknades. Du kan se vad ditt abonnemang heter och hur lång uppsägningstiden är på Mitt3

Obundet abonnemang Om bindningstiden är slut har du endast uppsägningstid. Dags att förnya abonnemanget? Såhär uppdaterar du ditt abonnemang hos Tre.

Till våra erbjudanden

Till våra erbjudanden för företag

Undrar du status på din nya beställning?

Inom 24 timmar från köp kan du följa din beställning genom att logga in med mobilt BankID eller e-post på Mitt3.

Om du har fler frågor kring ditt köp kan du kontakta vår kundservice eller besöka oss i en av våra butiker

Undrar du över ditt avtal?

Du hittar ditt avtal, dina fakturor och kan se över ditt abonnemang på Mitt3. Tänk på att du behöver logga in med din e-postadress som användarnamn för att se ditt avtal på Mitt3.

Om din fråga gäller tillbehör köpta via: Tre.se - Kontakta vår samarbetspartner 3Butik eller telefon - Kontakta vår kundservice eller besök oss i en av våra butiker.

Översikt

  • Abonnemang
    3Flexibel 5GB
    199 kr/mån
  • Fraktavgift
    0 kr

3Flexibel 5GB

199
kr/mån
Minsta totalkostnad 199 kr
Behövs hjälp? Ring 0735 300 630