Har din mobil gått sönder eller blivit stulen?
Följ stegen här under om du har en försäkring via oss.
Gått sönder
1. Ta reda på vilken försäkring du har på Mitt3 eller på din faktura
Vi har samarbetat med olika försäkringsbolag genom åren, vilken försäkring just du har beror på när den tecknades. För att din skadeanmälan ska kunna hanteras behöver den göras hos rätt försäkringsbolag.
2. Gör skadeanmälan via länkarna nedan
Blivit stulen
1. Gör stöldanmälan hos oss
-
Privatkund: Ring 300 från en 3Mobil eller 077 - 173 53 00 från övriga telefoner
-
Företagskund: Ring 311 från en 3Mobil eller 077 - 173 53 11 från övriga telefoner
2. Polisanmäl Du behöver ha din polisanmälan för att kunna skadeanmäla
3. Ta reda på vilken försäkring du har på Mitt3 eller på din faktura
Vi har samarbetat med olika försäkringsbolag genom åren, vilken försäkring just du har beror på när den tecknades. För att din skadeanmälan ska kunna hanteras behöver den göras hos rätt försäkringsbolag.
4. Gör skadeanmälan

