Kontakta oss.

Contact information in English

Varmt välkommen till Tre. Här hittar du olika sätt att komma i kontakt med oss. Vilket passar dig?

Vanliga frågor och svar.

Hur fungerar min mobil i EU?

Mobilen fungerar som vanligt i hela EU - Du betalar samma pris i EU som hemma för både samtal, meddelanden och surf.
Läs mer om EU-roaming
Hur fungerar min mobil i EU?

Min surf är slut, hur fyller jag på?

När surfen är slut kan man enkelt fylla på via Mitt 3.
Min surf är slut, hur fyller jag på?

Hur fungerar Kivra?

Kivra är en digtal brevlåda där du får din vanliga post digitalt istället för i brevlådan Posten från de företag som är anslutna till kivra kommer då dit istället för i brevlådan. Läs mer om Kivra
Hur fungerar Kivra?

Hur lång bindningstid har jag kvar?

Du kan enkelt se din bindningstid på Mitt3. Logga in på Mitt3 via tre.se eller ladda ner Mitt3-appen och välj sedan "Abonnemang". Självklart står din bindningstid även på ditt abonnemangsavtal.
Hur lång bindningstid har jag kvar?

Hur får jag autogiro/e-faktura?

Ansök om autogiro via Mitt3 på tre.se eller via din Internetbank. Vill du ha e-faktura ansöker du om det via din Internetbank. Via Internetbanken söker du efter "Hi3G" som företagsnamn och anger ditt 11-siffriga kundnummer som du hittar på fakturan och på Mitt3.
Hur får jag autogiro/e-faktura?

Var hittar jag belopp och OCR-nummer?

Logga in på Mitt3 för att se dina sex senaste fakturor samt OCR-nummer och belopp. Du kan även ringa 08 533 305 81 och knappa in ditt personnummer och mobilnummer så skickar vi ett SMS med aktuell fakturainformation till dig.
Var hittar jag belopp och OCR-nummer?

Hur beställer/aktiverar jag nytt SIM-kort?

Du kan både beställa och aktivera nytt SIM-kort via Mitt3 på tre.se. För aktivering kan du ringa 0735 300 321 och följa instruktionerna direkt via telefon.
Hur beställer/aktiverar jag nytt SIM-kort?

Hur låser jag upp min mobil?

Det flesta av våra mobiler, modem och routrar är låsta till vårt nät. Det innebär att du inte kan använda andra operatörers SIM-kort i våra produkter. Du kan låsa upp din produkt tidigast 12 månader efter ditt köp.Lås upp din mobil
Hur låser jag upp min mobil?

Fråga 3Community.

Vårt team och entusiastiska kunder hos Tre hjälper dig gärna, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.

Till forumet

Gör det själv i Mitt3.

Följ ditt användade, hantera dina tjänster och fakturor, beställ SIM-kort, se din bindningstid och mycket mer

Logga in/skapa konto

Ring oss.

Vill du ha personlig kontakt är du varmt välkommen att ringa till oss.

Ring kundservice

Skriv till oss.

Har du en fråga? Skriv till vår kundservice. Vi svarar på allt i turordning.

Skriv till oss

3Butiker.

Hitta din närmaste 3Butik och se våra öppettider.

Hitta en 3Butik

Press, HR och KundO.

Hit ska du som har pressrelaterade frågor, behöver komma i kontakt med HR eller Tres Kundombud.

Till Press, HR och KundO

Bli återförsäljare.

Vill du bli återförsäljare för Tre?

Bli återförsäljare

Dags för ny mobil?

Hos oss hittar du de senaste mobilerna från de mest populära varumärkena.

Beställ här