Kontakta oss.

Contact information in English

Problem med anslutning eller täckning?

Besök vår driftinfosida för aktuell driftinformation och planerade arbeten.

Privatkund.

Ring oss
300 från din 3Mobil
0771 735 300

Ring oss från utlandet
+46 771 735 300

Ordinarie öppettider
Måndag-Fredag: 08:00-20:00
Lördag-Söndag: 10:00-19:00

Maila oss
Fyll i mailformuläret

Företagskund.

Ring oss
311 från din 3Mobil
0771 735 311

Ring oss från utlandet
+46 771 735 311

Öppettider
Måndag-Fredag: 08:00-18:00
Lördag-Söndag: Stängt

Maila oss
foretagskundservice@tre.se 



Vanliga frågor och svar.

Hur lång bindningstid har jag kvar?

Du kan enkelt se din bindningstid på Mitt3. Logga in på Mitt3 via tre.se eller ladda ner Mitt3-appen och välj sedan "Abonnemang". Självklart står din bindningstid även på ditt abonnemangsavtal.
Hur lång bindningstid har jag kvar?

Hur får jag autogiro/e-faktura?

Ansök om autogiro via Mitt3 på tre.se eller via din Internetbank. Vill du ha e-faktura ansöker du om det via din Internetbank. Via Internetbanken söker du efter "Hi3G" som företagsnamn och anger ditt 11-siffriga kundnummer som du hittar på fakturan och på Mitt3.
Hur får jag autogiro/e-faktura?

Var hittar jag belopp och OCR-nummer?

Logga in på Mitt3 för att se dina sex senaste fakturor samt OCR-nummer och belopp. Du kan även ringa 08 533 305 81 och knappa in ditt personnummer och mobilnummer så skickar vi ett SMS med aktuell fakturainformation till dig.
Var hittar jag belopp och OCR-nummer?

Hur beställer/aktiverar jag nytt SIM-kort?

Du kan både beställa och aktivera nytt SIM-kort via Mitt3 på tre.se. För aktivering kan du ringa 0735 300 321 och följa instruktionerna direkt via telefon.
Hur beställer/aktiverar jag nytt SIM-kort?

Hur spärrar jag min mobil?

Du kan nå oss dygnet runt om du behöver göra en förlustanmälan för din mobiltelefon. Ring 0735-300 399 och följ instruktionerna.
Hur spärrar jag min mobil?
Mitt3.

Mitt3.

Följ ditt användande och se fakturan.

På Mitt3 får du full koll på allt som rör ditt abonnemang. Du kan på ett enkelt sätt följa ditt användande över tid, hantera dina tjänster och se dina senaste fakturor.

Till Mitt3

Mobilguiden.

Mobilguiden.

Få hjälp steg för steg.

Behöver du ställa in WiFi, lägg till ny e-post, uppdatera till senaste mjukvaran eller göra någon annan inställning? Mobilguiden hjälper dig steg för steg.

Starta guiden

Försäljning.

Vill du prata med en säljare?

Ring oss
020 33 33 33

Öppettider
Måndag-Fredag: 09:00-18:00
Lördag-Söndag: Stängt  

Hitta en butik

3Huvudkontor.

Besöksadress
Lindhagensgatan 98
112 51 Stockholm

Postadress
Box 30213
104 25 Stockholm

Telefon
0763 33 33 33

Fax
0763 33 72 00

Rekrytering.

Vill du prata med vår HR-avdelning?
Maila oss på hradmin@tre.se.

Press.

Är du journalist och har frågor eller behöver pressmaterial? Du hittar pressmeddelanden, bilder och PR-information här.

Press

Kundombud.

Har du inte fått den hjälp du behöver och vill att någon tittar på ditt ärende ur ett annat perspektiv, kan du vända dig till 3s Kundombud.

Kontakta Kundombudet