Support.
Hur kan vi hjälpa dig
Frågor om abonnemang & tjänster.
Gör så här för att beställa ett nytt SIM-kort direkt via Mitt3:
- Logga in på Mitt3
- Välj "Abonnemang"
- Scrolla ner till "Beställ/Aktivera SIM-kort"
- Klicka på "Beställ nytt SIM-kort"
Om du inte har tillgång till Mitt3 kan du beställa ett nytt SIM-kort via kundservice eller i någon av våra 3Butiker. Att beställa ett nytt SIM-kort till ett befintligt abonnemang är kostnadsfritt. Här hittar du närmaste 3Butik
Du kan enkelt fylla på med extra surf via Mitt3 eller SMS. Kostnaden debiteras på nästa faktura.
Via Mitt3 på webben Mitt3:
- Logga in på Mitt3 och klicka på fliken "Abonnemang"
- Välj ditt abonnemang, scrolla ner till "Köp" och klicka på "Extra Surf"
- Välj önskad mängd och bekräfta genom att klicka på "Köp"
Du hittar både PIN och PUK-kod på baksidan av plastkortet som ditt SIM-kort satt i när du fick det. Du kan även se din PUK-kod på Mitt3.
Gör så här:
- Logga in på Mitt3
- Klicka på fliken ""Abonnemang"" och välj ditt abonnemang
- Högst upp hittar du din PUK-kod
Tips! Har du glömt PIN-koden kan du slå in fel PIN-kod tre gånger, sedan får du ange PUK-koden och därefter får du välja en ny fyrsiffrig PIN-kod. Tre har inte möjlighet att se din PIN-kod.
Har du flyttat? För att säkra att dina framtida beställningar och fakturor skickas till rätt adress behöver du göra en adressändring. Det kan du göra här [https://www.adressandring.se/]
Vill du att vi skickar din faktura till en annan adress? Du kan enkelt ändra din faktureringsadress direkt via Mitt3 på webben.
Gör så här:
Klicka på fliken "Faktura" och sedan "Fakturainställningar"
Under rubriken "Fakturaadress", klicka på "Redigera" och ange din nya adress
Bekräfta genom att klicka på "Spara ändringar"