Gå till innehållet

Kundombudsmannen

När du kontaktar kundombudsmannen på Tre kommer du i kontakt med en grupp medarbetare som tittar på ditt fall med neutrala ögon och kan hjälpa dig att gå vidare med ditt ärende.

Vad har hänt?

Förklara så utförligt som det går vad ärendet handlar om eller vad som hänt.

Hur kan vi hjälpa dig?

Berätta hur vi kan hjälpa dig. Har du möjligen själv ett förslag på lösning?

Dina uppgifter

Skicka med dina person- och kontaktuppgifter så att vi kan komma in kontakt med dig.

Mer från oss

En hand håller i en mobil mot en orange bakgrund.

Guider och snabba svar

Här hittar du guider och snabba svar på vanliga frågor. Tips! Chatta med vår digitala kollega Trelin för snabb hjälp.

En man med hörlurar ligger på en säng och tittar på en mobil.

Vilka är Tre?

Tre Skandinavien (Hi3G Access AB) startades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Klicka för att läsa mer!