Gå till innehållet

Kundombudet

När du kontaktar kundombudet på Tre kommer du i kontakt med en grupp medarbetare som tittar på ditt fall med neutrala ögon och kan hjälpa dig att gå vidare med ditt ärende.

Vad har hänt?

Förklara så utförligt som det går vad ärendet handlar om eller vad som hänt.

Hur kan vi hjälpa dig?

Berätta hur vi kan hjälpa dig. Har du möjligen själv ett förslag på lösning?

Dina uppgifter

Skicka med dina person- och kontaktuppgifter så att vi kan komma in kontakt med dig.

Kontakta Kundombudsmannen

Oberoende hjälp

Läs om dina rättigheter och få oberoende hjälp med vägledning kring olika mobila tjänster.

Etiska rådet

Oberoende hjälp för dig som har problem med betaltjänster eller SMS-prenumerationer.

Telekområdgivarna

Opartisk och kostnadsfri konsumentrådgivning om abonnemang för tv, telefoni och bredband.

Hallå Konsument

Läs om dina rättigheter vid köp och reklamationer av olika varor och tjänster.

Mer från oss

En hand håller i en mobil mot en orange bakgrund.

Guider och snabba svar

Här hittar du guider och snabba svar på vanliga frågor. Tips! Chatta med vår digitala kollega Trelin för snabb hjälp.

Vanliga frågor och svar
En man med hörlurar ligger på en säng och tittar på en mobil.

Vilka är Tre?

Tre Skandinavien (Hi3G Access AB) startades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Klicka för att läsa mer!