Gå till innehållet

Support.

Hitta svaren bland våra vanliga frågor

Handla, leverans & retur

Frågor om att handla, leverans & retur.

Privatkund

Surfa in för att se alla erbjudanden.

Företagskund

Surfa in för att se alla erbjudanden.

Hjälp att handla?

Ring oss på 0735 300 630 så hjälper vi dig att handla. Du kan såklart även handla direkt på hemsidan.

Om du har frågor eller funderingar kring ditt köp kan du kontakta vår kundservice eller besöka oss i en av våra butiker

Du kan även hitta ditt avtal, se över ditt abonnemang och dina fakturor på Mitt3. Tänk på att du behöver logga in med din e-postadress som användarnamn för att se ditt avtal på Mitt3.

Hur ångrar jag ett köp och gör en retur?

Om du vill ångra ett köp kontaktar du kundservice på 0735 300 400 mellan öppettiderna 08:00 - 18:00 på helgfria vardagar.

Vid distansköp har du 14 dagars ångerrätt som räknas från att du mottagit din beställning. Har du tecknat ditt avtal i en 3Butik har du ingen ångerrätt.

Vid ånger kan du även använda denna ångerblankett som du sedan behöver skicka in till oss via e-post eller vanlig post.

Mer information om ångerrätt

För att reklamera en produkt kan du antingen ringa till vår kundservice eller besöka din närmsta 3Butik. Till butikslistan.

Läs mer om reklamation.

Du kan enkelt beställa nummerflytt via Mitt3 på webben.

Gör så här:
  • Logga in på Mitt3 och välj fliken "Abonnemang"
  • Välj abonnemanget som du vill flytta numret till
  • Under rubriken "Inställningar" väljer du "Nummerflytt och nummervisning" Fyll i numret som du önskar flytta och bekräfta genom att klicka på "Flytta nummer till Tre"
Att tänka på innan nummerflytt:
  • Bindningstiden hos din tidigare operatör behöver vara avslutad
  • Abonnemanget hos din tidigare operatör behöver stå i ditt namn
  • Kontantkort hos din tidigare operatör behöver vara registrerat på ditt namn

Kontakta oss