Gå till innehållet

Hemleverans med Best Transport.

Få din nya mobil direkt hem till dörren för 39 kronor. Varor i lager levereras inom ca 1-3 dagar.

Leverans direkt till dörren

Slipp trängsel och köer! Beställ i lugn och ro och få ditt paket levererat hela vägen hem till dörren.

Följ leveransen i realtid

När paketet är på väg kan du följa leveransen på en karta i realtid. Du ser också beräknad leveranstid och hur många stopp det är kvar före dig.

Klimatkompenserat

Best Hemleverans klimatkompensers i samarbete med Tricorona Climate Partner. Dessutom körs en stor del av transporterna med fossilfria bränslen.

Så fungerar hemleverans

1. Beställ

Välj Best Hemleverans när du handlar på tre.se. För att ta del av tjänsten behöver ditt postnummer vara inom Best Transports hemleveransområde.

2. Paketet skickas

Du meddelas via SMS om planerad leveranstid och kan enkelt byta leveransdag om det inte skulle passa.

3. Hemleverans

Paketet levereras hem till dig. För din säkerhet görs en ID-kontroll i samband med leveransen. Nu återstår bara att packa upp och njuta av din nya mobil!

Frågor och svar om hemleverans

Hemleverans kostar 39 kr och debiteras på din faktura från Tre.

När du fyller i ditt postnummer i varukorgen på tre.se ser du om det ligger inom Best Transports hemleveransområde. Om inte kan du välja leverans till PostNord utlämningsställe för 0 kr.

Följande leveranstider gäller varor i lager.

Leverans till Stockholm och Uppsala

Beställningar som görs vardagar innan 11:00 levereras samma dag. Fram till 15:00 kan du ändra leveransdag via en länk i SMS-avin. Senare beställningar skickas nästkommande dag.

Leverans till övriga regioner

Beställningar som görs vardagar innan 11:00 levereras nästkommande dag. Senare beställningar skickas dagen efter det. Du kan ändra leveransdag fram till 15:00 den planerade leveransdagen via en länk i SMS-avin.

Ja, för din säkerhet genomförs en ID-kontroll innan Best Transport överlämnar paketet.

Är du inte hemma eller om föraren saknar portkod kommer du kontaktas på det nummer som angavs i beställningen. Får föraren inte tag på dig kommer Best Transport återkomma vid ett senare tillfälle för att boka en ny leveranstid. Misslyckas även det andra leveransförsöket returneras din beställning.