Bredband

Ingår i 3Bredband Hemma Obegränsat
- Obegränsad surfmängd inom Sverige.
- Möjlighet till rabatt om du redan har eller köper ett nytt mobilabonnemang
Vanliga frågor
Leverans och retur
När du handlar på tre.se levereras din beställning kostnadsfritt till uthämtningsstället närmast din folkbokföringsadress. För företag levereras beställningen till uthämtningsstället närmast företagsadressen (vi kan inte leverera till box-adresser). Skulle du ångra ditt köp har du 14 dagars ångerrätt från det att du mottog varan (gäller endast privatkunder och enskilda firmor).
För att ångra ditt köp ska du i första hand kontakta kundservice. Du kan även fylla i och skicka in följande blankett för ånger via e-post eller vanlig post.
Faktura och betalning
Du börjar betala först när du sätter i SIM-kortet i en mobil, router eller surfplatta och börjar använda abonnemanget (dock senast efter 30 dagar). De dagar som då är kvar i månaden samt nästkommande månad hamnar på din första faktura.
På Mitt3 kan du ansöka om autogiro. Du kan även välja att betala med e-faktura eller att få fakturan till Kivra.
Vad har jag för bindningstid / uppsägningstid?
Bindningstid
Du kan enkelt se din bindningstid på Mitt3.
- Logga in på Mitt3
- Klicka på fliken "Abonnemang" och välj ditt abonnemang. Högst upp hittar du slutdatum för din bindningstid och om abonnemanget går att förlänga.
Du kan även se din bindningstid i Mitt3-appen under "Abonnemang".
Uppsägningstid
Tänk på att du alltid har en (privatkund) eller tre månaders uppsägningstid (företagskund) från det datum som du vill avsluta ditt abonnemang.
På Mitt3 kan du se vad ditt abonnemang har för namn och hur lång din uppsägningstid är.
Obundet abonnemang
Om du har ett obundet abonnemang har du ingen bindningstid, utan endast uppsägningstid (exempelvis 3Flexibel) Vill du däremot förnya ditt abonnemang så går det bra att göra här på tre.se. Tänk på att välja "fortsätt med mitt nummer hos Tre" när du handlar.
Jag har frågor om mitt köp, vad gör jag?
Om du har frågor kring ditt köp kan du kontakta vår kundservice eller besöka oss i en av våra butiker
Undrar du över ditt avtal?
Du hittar ditt avtal, dina fakturor och kan se över ditt abonnemang på Mitt3. Tänk på att du behöver logga in med din e-postadress som användarnamn för att se ditt avtal på Mitt3.
Om din fråga gäller tillbehör köpta via: Tre.se - Kontakta vår samarbetspartner 3Butik eller telefon - Kontakta vår kundservice eller besök oss i en av våra butiker.
Översikt
- Abonnemang
- 3Bredband Hemma Obegränsat*
- 399 kr/mån
- Fraktavgift
- 0 kr
*30 dagars uppsägningstid gäller.