Till innehållet
Meny

Lås upp din produkt - få koden direkt.

Produkt som är köpt efter 4 september 2018 är inte operatörslåst och kan användas med SIM-kort från andra operatörer. Här kan du låsa upp en produkt som är köpt innan ovan datum.

Vanliga frågor & svar.

Behöver jag beställa upplåsning?

Nej, inte om din produkt redan är upplåst. Ta reda på om din mobil, modem eller router redan är redo att användas med andra SIM-kort. Surfplattor är inte operatörslåsta.
Till steg-för-steg om upplåsning

Jag har beställt upplåsning, hur gör jag nu?

Upplåsningen görs på olika sätt beroende på modell och tillverkare. 
Här hittar du instruktioner för just din modell

Hur ställer jag in mobilen för att surfa, ringa och skicka/ta emot meddelanden?

Hitta din mobilmodell och få hjälp med inställningar via våra mobilguider.
Till mobilguiderna

Ställ en fråga, hitta svar.

I vårt 3Community kan du hitta svar på frågor som även andra kunder funderar över. Du kan även ställa egna frågor, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.
Välkommen in till forumet

3Community