Till innehållet
Meny

Telefonförsäljning.

Ibland kontaktar vi på Tre eller någon av våra samarbetspartners dig för att du ska nås av relevanta erbjudanden. Vårt mål är att ha Sveriges nöjdaste kunder och våra återförsäljare måste vara lika måna om våra kunder som vi är.

Vi kräver att de som säljer våra tjänster följer gällande lagstiftning och vidtar åtgärder om vi upptäcker brister. Vi är även medlemmar i Telekområdgivarna, en icke vinstdrivande organisation som ger opartisk och kostnadsfri konsumentrådgivning om abonnemang för telefoni, bredband och tv. Vi följer Telekområdgivarnas uppföranderegler och ställer krav på att våra återförsäljare också agerar i enlighet med dem.


Våra partners för telefonförsäljning:

  • All Smart Sales
  • Brappa
  • Kundsupport i Norden
  • Nollsjutrefem
  • Nordic Sales Partner
  • NOVA Business
  • Silentium
  • Tadero
  • Telekund
  • Teleutveckling
  • Teleperformance
  • Telify
  • TeliTeam
  • Tello
  • Tillmobil
  • Top Notch
  • WeTell
  • Viafone


Om du inte vill bli kontaktad.

Din integritet är viktig för oss på Tre. Om du är kund hos oss och inte vill bli kontaktad kan du själv ställa in detta på Mitt3 genom att ändra dina samtycken under inställningar. Eller så kan du såklart kontakta vår kundservice så hjälper vi dig. Mer information om vår personuppgiftshantering hittar du i vår Integritetspolicy.


Bedrägeri.

Tyvärr händer det att företag utger sig för att arbeta på uppdrag av Tre trots att de inte gör det och kontaktar kunder för att sälja tjänster eller begära ut information. Därför är det viktigt att vara på sin vakt och kontakta oss om du misstänker att så är fallet. Var även försiktig om du ska ringa upp missade samtal från nummer som du inte känner igen, risken är att du blir debiterad för samtalet.

Om du känner dig osäker på om det är någon från Tre som har kontaktat dig får du gärna kontakta oss så tittar vi på det.