Anpassa abonnemang
Byt in din gamla mobil
Få rabatt på abonnemanget när du lämnar in din gamla mobil. Fraktfritt, säkert och bra för miljön!
Översikt
- Doro 821075 kr/månBlå, 64GBDelbetalning 48 mån
- Abonnemang199 kr/mån3Flexibel 5GBBindningstid 24 månSIM-kort ingår
- Rabatt−30 kr/mån
- Månad 1-24244 kr/mån
- Doro 821075 kr/mån
- Abonnemang199 kr/mån
- Bindningstid 24 mån
- Rabatt−30 kr/mån
- Månad 25-48244 kr/mån
- Doro 821075 kr/mån
- Abonnemang199 kr/mån
- Rabatt−30 kr/mån
- Därefter199 kr/mån
- Abonnemang199 kr/mån
Doro 8210
Om Doro 8210 och köpinformation
Varför Doro 8210?
5 fördelar
- Skräddarsydd enkelhet
- Unika säkerhetstjänster
- EVA - Din personliga assistent
- Steg-för-steg-guide för nybörjare
- Anpassad för det mogna örat
Skräddarsydd enkelhet
Doros mobiler är designade med användarvänlighet och enkelhet i fokus, från de intuitiva gränssnitten till de stora och tydliga skärmarna som gör det enkelt att njuta av bilder.
Unika säkerhetstjänster
Med Doros unika tjänster kan dina nära och kära enkelt hjälpa till med telefoninställningar, allt genom en app på deras enhet. En trygghetsknapp på mobilen gör att med ett tryck kan din position skickas till dina förvalda kontakter, garanterar snabb hjälp när du behöver det.
EVA - Din personliga assistent
EVA, är din personliga assistent som gör din Doro-telefon ännu enklare att använda. EVA tar hand om komplexiteten med teknologi och erbjuder dig klara val baserade på dina behov. Kombinerat med Google Assistant blir din smartphone-upplevelse inte bara enklare utan också roligare och mer tillgänglig för alla.
Steg-för-steg-guide för nybörjare
Att använda en smartphone för första gången kan vara skrämmande, därför visar Doro 8210 en steg för steg-guide första gången du startar den. Den hjälper dig med allt från att hitta de bästa inställningarna för din hörsel och syn till att ansluta till internet och komma åt din mail.
Anpassad för det mogna örat
Doro-telefoner erbjuder möjligheten att ta snygga foton och njuta av dom på en stor fin skärm och dessutom är de expertmässigt anpassade efter det mogna örat.
Specifikation
Leverans, retur och betalning
Leverans till postombud
- Inom 24 timmar efter köp kan du följa din beställning genom att logga in på Mitt3
- Fri frakt till utlämningsstället närmast din folkbokföringsadress
- I PostNords app kan du byta utlämningsställe
- Du som beställer behöver legitimera dig när du tar emot paketet
Budbee hemleverans och Budbee Box
- När du fyller i ditt postnummer vid en beställning ser du om du kan få hemleverans med Budbee
- I Budbee-appen finns det även möjlighet att välja leverans till Budbee Box
- Om du inte ser ditt postnummer kan du istället välja leverans med PostNord
Retur
- Om du ångrar ditt köp har du 14 dagars ångerrätt från det att du mottog varan, alternativt vid avtal om enbart köp av tjänst, 14 dagar från den dag då avtalet ingicks
- För att ångra ditt köp ska du i första hand kontakta kundservice
- Du kan även fylla i och skicka in följande blankett för ånger via mejl eller vanlig post
Faktura och betalning
- Du börjar betala först när du sätter i SIM-kortet i mobilen och börjar använda abonnemanget (dock senast efter 30 dagar)
- De dagar som då är kvar i månaden samt nästkommande månad hamnar på din första faktura
- På Mitt3 kan du ansöka om autogiro. Du kan även välja att betala med e-faktura eller att få fakturan till Kivra
- Budbee hemleverans kostar 19 kronor och läggs till på din nästa faktura från Tre