Till innehållet
Meny

Gick något fel?



Här hittar du svar på de vanligaste felmeddelandena

”Köpet kan inte genomföras. Du har uppnått din köpgräns. [3007]”
Ditt abonnemang har nått köpgränsen den här månaden. Din köpgräns nollställs vid månadsskiftet.

”Köpet kunde inte genomföras. Du har inte tillräckligt med pengar. Fyll på och försök igen. [3205]”
Du har slut på saldo på sitt 3Kontantkort. För att kunna genomföra köpet behöver du fylla på saldot med exempelvis 3Pott eller 3Global.

”Köpet kunde inte att genomföras. Du har spärrat ditt abonnemang för köp. [3272]”
Ditt abonnemang är spärrat för köp av förmedlade tjänster via SMS och i Google Play. Kontakta kundtjänst på telefon 0735 300 400 om du vill ha hjälp att plocka bort spärren.

”Köpet kunde inte genomföras. Du måste registrera och identifiera ditt kontantkort för att kunna genomföra köp. [3275]”
Även som kontantkortskund behöver du vara identifierad för att kunna göra köp med din mobilfaktura. Du kan kontakta kundtjänst på telefon 0735 300 400 för att identifiera ditt kontantkort eller logga in och registrera dig på mitt3.

”Köpet kunde inte genomföras. Försök igen senare. [XXXX]”
Någonting med ditt abonnemang gjorde att köpet inte kunde genomföras. Kontakta kundservice på telefon 0735 300 400 och ange den fyrsiffriga koden i meddelandet när du förklarar vad du behöver hjälp med.