Support
Hur kan vi hjälpa dig
Frågor om abonnemang & tjänster.
Jag har beställt ett nytt abonnemang med nummerflytt, men numret har inte flyttats, varför?
Nummerflytten påbörjas så fort du börjar använda ditt nya abonnemang. Flytten kan ta ca 5-6 arbetsdagar.
Vi har samlat information om nummerflytt för dig som vill veta mer eller ha hjälp med en pågående nummerflytt/portering.
Var hittar jag alla priser och villkor för företag?
Klicka på länken så hittar du alla priser och villkor. Till Priser och villkor
Surfen är slut, hur gör jag?
Du kan enkelt fylla på med extra surf via Mitt3 eller SMS. Kostnaden debiteras på nästa faktura.
Via Mitt3 på webben Mitt3:
- Logga in på Mitt3 och klicka på fliken "Abonnemang"
- Välj ditt abonnemang, scrolla ner till "Köp" och klicka på "Extra Surf"
- Välj önskad mängd och bekräfta genom att klicka på "Köp"
Hur beställer jag ett nytt SIM-kort?
Gör så här för att beställa ett nytt SIM-kort direkt via Mitt3:
- Logga in på Mitt3
- Välj "Abonnemang"
- Scrolla ner till "Beställ/Aktivera SIM-kort"
- Klicka på "Beställ nytt SIM-kort"
Om du inte har tillgång till Mitt3 kan du beställa ett nytt SIM-kort via kundservice eller i någon av våra 3Butiker. Att beställa ett nytt SIM-kort till ett befintligt abonnemang är kostnadsfritt. Här hittar du närmaste 3Butik
Var hittar jag alla priser och villkor för företag?
Klicka på länken så hittar du alla priser och villkor. Till Priser och villkor
Kontakta oss

3Världen Företag
Med tjänsten 3Världen Företag surfar och ringer du till samma pris som inom Sverige i 80 länder. Vid 24 månaders bindningstid ingår dessutom 10 samtalstimmar och 3000 SMS/mån från Sverige till alla 3Världen- och EU/EES-länder.

WiFi-samtal
Använd WiFi-samtal på platser där du saknar mobiltäckning men har tillgång till WiFi.