Gå till innehållet

Support

Hur kan vi hjälpa dig

Abonnemang & tjänster
Faktura & betalningMobiler, bredband & täckningReparation, garanti & försäkringHandla, leverans & retur3Växel

Frågor om abonnemang & tjänster.

Jag har beställt ett nytt abonnemang med nummerflytt, men numret har inte flyttats, varför?

Nummerflytten påbörjas så fort du börjar använda ditt nya abonnemang. Flytten kan ta ca 5-6 arbetsdagar.

Vi har samlat information om nummerflytt för dig som vill veta mer eller ha hjälp med en pågående nummerflytt/portering.

Klicka på länken så hittar du alla priser och villkor. Till Priser och villkor

Du kan enkelt fylla på med extra surf via Mitt3 eller SMS. Kostnaden debiteras på nästa faktura.

Via Mitt3 på webben Mitt3:

  1. Logga in på Mitt3 och klicka på fliken "Abonnemang"
  2. Välj ditt abonnemang, scrolla ner till "Köp" och klicka på "Extra Surf"
  3. Välj önskad mängd och bekräfta genom att klicka på "Köp"

Gör så här för att beställa ett nytt SIM-kort direkt via Mitt3:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Välj "Abonnemang"
  3. Scrolla ner till "Beställ/Aktivera SIM-kort"
  4. Klicka på "Beställ nytt SIM-kort"

Om du inte har tillgång till Mitt3 kan du beställa ett nytt SIM-kort via kundservice eller i någon av våra 3Butiker. Att beställa ett nytt SIM-kort till ett befintligt abonnemang är kostnadsfritt. Här hittar du närmaste 3Butik

Klicka på länken så hittar du alla priser och villkor. Till Priser och villkor

En person håller upp sin svarta smartphone med Tre Företagsloggan och Mitt3 i vitt med orange bakgrund.

Full koll med Mitt3

Mitt3 är dina sidor hos Tre där du enkelt har full koll på allt som rör ditt abonnemang.

Gradient med text kring mobil växel hos Tre Företag.

Behöver du hjälp?

3Växel-support

Här kan du läsa guider, anmäla dig till utbildningar eller ta del av nyheter om vår mobila växel.

Kontakta oss

Handla
© 2022 Hi3G Access AB.
All rights reserved.
Ha en trevlig onsdag!