Support
Hur kan vi hjälpa dig
Frågor om abonnemang & tjänster
Jag har beställt ett nytt abonnemang med nummerflytt, men numret har inte flyttats, varför?
Numret flyttas ca 5-6 arbetsdagar efter att du har satt i ditt nya SIM-kort.
Vanliga anledningar till att ett nummer inte kan flyttas:
- Abonnemanget som numret tillhör har bindningstid kvar
- Numret står på en annan person eller ett annat företag
- En nummerflytt har beställts från ett privatabonnemang hos Tre
Kontakta din gamla operatör för att se om numret kan flyttas. Kontakta sen oss så hjälper vi dig vidare!
Var hittar jag alla priser och villkor för företag?
Klicka på länken så hittar du alla priser och villkor. Till Priser och villkor
Kan jag lägga till 3Kollega på mitt nuvarande abonnemang?
Det beror på vilket abonnenmang du har idag. Du behöver ha nya 3Företag Obegränsad som kostar 349 kr för att kunna lägga till 3Kollega. Du kan lägga till upp till fem stycken abonnemang på ett 3Företag Obegränsad.
Blir du osäker på vad du har för abonnemang idag? Logga in i Mitt3 eller kontakta oss.
Hur beställer jag ett nytt SIM-kort?
Gör så här för att beställa ett nytt SIM-kort direkt via Mitt3:
- Logga in på Mitt3
- Välj "Abonnemang"
- Scrolla ner till "Beställ/Aktivera SIM-kort"
- Klicka på "Beställ nytt SIM-kort"
Om du inte har tillgång till Mitt3 kan du beställa ett nytt SIM-kort via kundservice eller i någon av våra 3Butiker. Att beställa ett nytt SIM-kort till ett befintligt abonnemang är kostnadsfritt. Här hittar du närmaste 3Butik
Är du firmatecknare eller administratör? Då funkar det också bra att göra det inne på Mitt3 via stegen ovan. Trevligt va?
Kontakta oss

3Världen Företag
Med tjänsten 3Världen Företag surfar och ringer du till samma pris som inom Sverige i 80 länder. Det ingår dessutom 10 samtalstimmar och 3000 SMS/mån från Sverige till alla 3Världen- och EU/EES-länder.

WiFi-samtal
Använd WiFi-samtal på platser där du saknar mobiltäckning men har tillgång till WiFi.